Zrobiłem sam/sama fotografie do dowodu osobistego

Opinie osób, które samemu zdecydowały się zrobić zdjęcie do dowodu osobistego.

Zapraszamy do pisania

Komentarze   

 
# fotka do DOKrecik 2012-04-12 17:06
:lol: :lol: :lol: :lol:
Zrobiłem sam, jak mi fotograf powiedział 55złotych w mojej ukochanej mieścinie Nysie to mnie zmobilizowało aby zrobić samemu.

Zajęło mi 14 minut i używałem tej strony do powielenia, druk na drukarce w domu. Pan z wąsem przyjął nic nie robiąc pod wąsem. Za zaoszczędzone pieniądze kupiłem sobie torta na urodziny :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# fotografia do dowodu - THXirek 2012-04-15 15:02
:oops:
Fajny generator, zrobiłem zdjęcie w domu na białej ścianie komórką 3MPixeli, załadowałem zdjęcie na stronę i wygenerowałem 10*15 odbitkę - to wszystko w 14 min. 8)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# Generator do dowodu super !!!Jodkowski 2012-05-03 08:02
Dzięki bardzo za generator

:P SZYBKO :roll: TANIO :lol: FAJNIE

zrobiłem zdjęcie do dowodu osobistego samemu.

Pozdrawiam
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# Fotografia do dowodu samodzielnie - nawet dla mnie laika :)alina 2012-05-03 08:05
Cześć

Dziękuje bardzo za możliwość korzystania tego serwisu o dowiedzie osobistym i generatorze. Nigdzie w wcześniej tego nie widziałem takiego oprogramowania przystępnej informacji oraz zrobienia narzędzia do samodzielnego przygotowania fotografii do dowodu osobistego.

Pozdrawiam
Alcie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# fajny pomysłzazdrozny 2012-05-30 22:31
szkoda ze tego ja nie zrobilem ze zdjeciami
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# Spoko ta fatografia do dowodu osobistegofoto spoko 2012-06-14 01:12
:lol:
Czesc

Zrobiłem fotkę i w urzędzie mi przyjęli zaś dodatkową dałem dziewczynie :)
fajna usługa, szkoda że tak mało osób wie

Pozdrawiam
ZADOWOLONY
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# komunikat - rozwiązaneMariusz 2012-07-03 15:10
Witam,
przy próbie załadowania pliku jpg 50k wyskakuje komunikat:

próbowałeś wgrać plik, który nie jest plikiem JPG !!! Tylko pliki w formacie JPG są akceptowane do rozmiaru 2.5Mb

To samo przy próbie uploadu kolejnego zdjęcia jpg wykonanego komórką - jaka to może być przyczyna?

RE: Zmiana przeglądarki pomogła :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# Powinna być możliwość zdjęcia prawego profilu do dowoduPawel 2012-08-24 12:02
Miałem operację lewego policzka i wyglądam jakby ktoś ciął mnie szablą przez twarz.

Dlatego wolałbym mieć prawy profil w dowodzie. Obecne przepisy są sprzeczne z zasadą wolności obywatelskiej, powiem więcej: to jawna dyskryminacja osób, które z przyczyn choroby i operacyjnego wyleczenia tej choroby nie mają estetycznego lewego profilu. Drobiazg, ale w gruncie rzeczy nadaje się do Strasburga :cry:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# Jestem pod pozytywnym wrażeniem !!!Asia 2012-09-21 23:47
:lol: Jestem po ślubie i musiałem wymienić dowód, dzięki generatorowi zrobiłam zdjęcie do dowodu szybko szybko ;-)
Fajnie, że zgromadziliście informacje :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# Mam już dowod osobistyJacenty 2012-09-22 00:01
Powróciłem na stronę by podziękować :lol:

Zrobiłem sobie i żonie po przeprowadzce pod Warszawę :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# SuperGrisher 2013-04-02 22:29
Na prawdę extra strona :) polecam wszystkim
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# fotografia do dowodu osobistego poprzez generatorJimi 2013-06-10 22:05
:lol: :lol: :lol: :lol:
Przyjęli mi, wydruk super obsługa miła, dzięki dziewczyny :oops:

:-) :-) :-) :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# fotografia do dowodu osobistegoDorota 2014-05-07 19:30
P :-x :-x :-x :-x :-x :-x Przesyłkę otrzymała. Chciałabym reklamować, wykonane zdjęcie, ponieważ nie zostało przyjęte w Urzędzie Miasta Poznań. Państwa opis wymogów zdjęcia nie podaje, że nie wolno mieć kolczyków na zdjęciu. Tym samym uważam, że Państwa program jest niedostosowany do aktualnych wymogów urzędu......

Komentarz: przepraszam ale Poznań jako jedyny urząd w Polsce ma własne interpretacje przepisów dotyczące wydawania dowodu (niestety taka jest prawda ), z panią skontaktowaliśm y się w celu ustalenia warunków reklamacji, w generowaniu dokumentów jest już zaznaczona informacja o Poznaniu
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# zdjęcie dowodowe niemowlakaMarcin 2014-07-23 12:38
Zrobiłem zdjęcie synowi (3tyg.). Zamówiłem odbitki. Odbitki otrzymałem po kilku dniach i to za niewielkie pieniądze. :D Wszystko zostało załatwione bezproblemowo. Polecam wszystkim zainteresowanym .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# Polecam wszystkimMaciej 2014-08-03 17:50
Genialna sprawa... prosty w obsłudze generator zdjęć do dokumentów... oszczędność czasu i pieniędzy... polecam wszystkim...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
# dowódMonika 2014-08-26 19:02
czy rozmiar odbitki do dowodu to 35 x 45 mm?
czy te 10x 15 jak jest napisane w ogłoszeniu?

KOMENTARZ PHOTOID:
odbitka do dowodu 35x45mm, natomiast to co jest 10x15cm to wiekszy format ala pocztówkowy który można w punktach odbitek zamowić bez żadnego problemu. mniejszy formatu nie można w fotolabach zamawiać wiec ustalilismy że kilka zdjęc bedzie na stadardowej odbitece, na pamiątkę ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Jesienny rabat -30%

przypominajka o dukumencie zmotywuje i poinformuje co dwa tygodnie byś nie musiał zaśmiecać pamieci, szukać informacji i pamiętał o nowym dokumencie

Darmowa Dostawa od 100zł w Bardotti.pl

Free business joomla templates