Total: 100 results found.

Search for:
Search Only:

Page 5 of 5

81. Jak zrobić fotografię do paszportu domowym sposobem?
(Comments)
chce pojehać do angli do londnu :D
Created on 16 May 2013
82. Jak zrobić fotografię do paszportu domowym sposobem?
(Comments)
haha fajne? koham was dajcie paszport hce jehać samolotem do angli :cry już wiem jak zrobić zdjęcie do paszportu ...
Created on 16 May 2013
83. Jak zrobić fotografię do paszportu domowym sposobem?
(Comments)
:lol: dzieki za instruktarz 8) ja znalazłam na necie to samo tylko innymi słowami zrobić zdjęcie do paszportu: - musi być na jasnym tle, bez wzorków (biała ściana będzie w sam raz), bez cieni - kontrast ...
Created on 06 April 2012
84. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
W wypadku, gdy osoba ma wadę wzroku [-1] i posiada okulary z czarnymi oprawkami tzw. kujonki, czy powinna zrobić zdjęcie w okularach czy bez? ...
Created on 13 July 2014
85. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
Jestem zadowolona, polecam, Danka
Created on 18 May 2014
86. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
Zdjęcie może być w kolorze lub czarnobiałe - zależy to jaki plik zostanie wgrany do photoid.eu, może być także w formacie do dokumentów -ale z przeznaczeniem osobistym np.: prima aprilis ;) ...
Created on 11 April 2014
87. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
zastanawiam się czy skoro zdjęcie w dowodzie jest czarno-białe czy też w odcieniach szarości to czy zdjęcie przez nas wydrukowane musi być koniecznie w kolorze ? ...
Created on 10 December 2013
88. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
najszybciej wykonać zdjęcie to chyba będzie skorzystania z http://generator.photoid.eu/ wybranie opcji zdjęcia, przecwiczenie wczytania pliku dojscie do momentu punktów, i zgodnie z tymi puktami zrobienie ...
Created on 02 November 2013
89. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
Podoba mi się: Zrobiłem, polecam
Created on 29 September 2012
90. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
Wychodzi bardzo fajnie w dzień, wieczorem i w nocy na świetlówkach energooszczędny ch słabo, trzeba lampę błyskową używać. Pozdrawiam JK
Created on 05 June 2012
91. Jak zrobić zdjęcie do dowodu samemu?
(Comments)
:lol: :lol: fajne, dzieki :lol: :lol: najlepiej podoba mi się: Dlaczego warto zrobić zdjęcie w domu 1. Oszczędność (cena wydruku 50gr do 5 zł, cena u fotografa 20-60zł) 2. Czas (20 minut zrobienie samodzielnie ...
Created on 04 May 2012
92. Jak wyrobić nowy dowód osobisty?
(Comments)
... dowod i prawo jazdy. W przyszlym tygodniu jade do Polski wyrobic nowe dokumenty.Nie mam praktycznie, zadnych dokumentow ze zdjeciem. Dostalam tylko nowa karte bankowa na karte z Krankenkasse musze jeszcze ...
Created on 06 July 2014
93. Jak wyrobić nowy dowód osobisty?
(Comments)
... tu. Czy istnieje możliwość przesłania pozwolenia mi wraz ze zdjęciem i wyrobienia paszportu na miejscu? ...
Created on 21 May 2013
94. Jak wyrobić nowy dowód osobisty?
(Comments)
nowe zdjęcie :) ? ...
Created on 24 January 2013
95. Wniosek o paszport -formularz
(Comments)
... a papier być odpowiedniej grubości, bo inaczej by to się źle skanowało. Chcecie nowoczesnego państwa? No to macie. ;) To jakas kpina..z ta rzekomą oszczędnością. Podjechalem do fotografa, pstryknął zdjęcie. ...
Created on 26 August 2014
96. Przykłady zdjęć do paszportu
(Comments)
Pięknie opracowany rządowy materiał - widać że ministerstwa współpracują bo analogiczny jest dla dowodu - szkoda że w marzeniach
Created on 04 May 2012
97. Przykłady zdjęć do paszportu
(Comments)
:D :lol: :-) ;-) 8) :-* :oops: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh: Piękne przykłady zdjęć do paszportu
Created on 12 April 2012
98. ZDJĘCIE i FOTOGRAFIA do Dokumentów - praktyczne wskazówki i generator
(Comments)
Strona jest po to by wydrukować zdjęcie u nich z wysyłką 24h przez Pocztę Polską - cena z wysyłką 14,76 zł za 4 odbitki, za tyle to wydrukowałam zdjęcie u fotografa. Po ściągnięciu na komputera zdjęcia ...
Created on 22 January 2013
99. ZDJĘCIE i FOTOGRAFIA do Dokumentów - praktyczne wskazówki i generator
(Comments)
Bo musisz potrafić przeliczać pixele na cm, pogoogluj i uda ci sie ja takie do dyplomu robilem 12lat temu juz :) Można zlecić druk i przyślą do domu przycięte zdjęcia
Created on 11 January 2013
100. ZDJĘCIE i FOTOGRAFIA do Dokumentów - praktyczne wskazówki i generator
(Comments)
Bo musisz potrafić przeliczać pixele na cm, pogoogluj i uda ci sie ja takie do dyplomu robilem 12lat temu juz :)
Created on 02 January 2013

Jesienny rabat -30%

przypominajka o dukumencie zmotywuje i poinformuje co dwa tygodnie byś nie musiał zaśmiecać pamieci, szukać informacji i pamiętał o nowym dokumencie

Darmowa Dostawa od 100zł w Bardotti.pl

JSN Dome template designed by JoomlaShine.com